
Je business kan altijd beter. Om het maximale te halen uit je software en kanalen, en grip te krijgen op al je e-commerce activiteiten, zoomen we in op jouw huidige situatie en leggen we de juiste verbindingen. Afhankelijk van het vraagstuk doen we tijdens een sessie of workshop nieuwe inzichten op, en maken we een concreet actieplan om je e-commerce business direct te verbeteren.
E-commerce Booster
Duurzame Groei
Concrete stappen om te blijven groeien door je e-commerce slim in te richten.
Data Inzichten & Grip Op Resultaat
De beschikbare data vertaald naar beleid, zodat je zelf in charge bent en blijft.
Actieplan
Een helder plan om met alle afdelingen toe te werken naar het gewenste resultaat.
Uitdagingen
De vijf grootste
uitdagingen voor
iedere e-commerce
manager
-
Duurzame groei voor de lange termijn.
-
Meer inzicht in data en grip op het resultaat.
-
De ontwikkeling van een strategie en businessplan voor de komende jaren.
-
Een hands-on, doelgericht actieplan voor het hele team.
-
Meer samenhang tussen alle afdelingen binnen de organisatie, betrokken bij e-commerce.
Rens Dost
E-commerce strateeg
“Krijg meer grip op je marketing activiteiten en haal het maximale uit software & kanalen”
Workshop
Tijdens de E-commerce Booster Workshop zoomen we in op de quick-wins van jouw e-commerce beleid. De sessie is aan de hand van de e-commerce piramide erop gericht om effectieve output te genereren. We nemen de huidige marketingactiviteiten onder de loep en we gaan op onderzoek uit waar jouw organisatie kansen laat liggen. Aan de hand van diverse insights over de organisatie en de klanten komen er hernieuwde inzichten op tafel. Deze inzichten helpen om activiteiten op te starten met een duidelijke focus.
Na afloop van deze sessie heeft de e-commerce manager en/of marketingmanager nieuwe inzichten om doelgericht de volgende stappen te kunnen nemen.
Trainer
Rens Drost
Marketing & E-commerce specialist
Duur workshop
4 uur
Neem contact op
+31 (0)30 237 0237
Vertel me meer
Het succes van e-commerce zit niet alleen verscholen in het juiste IT platform of een goede online marketing strategie. Een e-commerce strategie wordt succesvol als de complete organisatie er achter gaat staan.
E-commerce kent vele uitdagingen en vraagt om een veelzijdige aanpak om de volgende stappen te kunnen nemen. Herken jij je in de onderstaande uitdagingen dan zal de workshop helpen om hier wel de juiste antwoorden op te formuleren: